Fotowedstrijd fietstocht

Aan de deelnemers van de fietstocht, die de werkgroep Duurzaam Groei & Bloei Apeldoorn organiseerde op 10 oktober 2020, werd gevraagd onderweg één of meerdere foto’s te nemen en die, voorzien van een pakkende tekst, naar ons toe te sturen. De fietstocht stond in het teken van het thema van dit jaar: Afkoppelen van hemelwater. Er was een leuk prijsje te winnen.

Na de inzendingen bekeken te hebben heeft de werkgroep de keuze laten vallen op de fotocollage van Trudy Krook. Haar tekst was: “Wat een prachtige tocht met dank aan alle particulieren die hun systeem met mij wilde delen”.

Inmiddels hebben Peter Kapel en ondergetekende, leden van de werkgroep, Trudy bezocht, gefeliciteerd en haar de prijs overhandigd. De prijs bestond uit een brocante gieter als symbool voor het afgekoppelde regenwater en een cadeaubon van een groen tuincentrum.

Bij deze bedanken we iedereen die heeft meegefietst en in het bijzonder de inzenders van de fotowedstrijd.

Mart Nederhof.