Een overzicht van recente nieuwsflitsen :

Regelmatig wordt er per e-mail een Nieuwsflits verzonden met de laatste actuele informatie. Om u op tijd te informeren over wijzigingen in ons programma, sturen wij deze nieuwsflits aan alle leden waarvan wij een e-mail adres in ons bestand hebben. Nieuwe leden worden automatisch in dit bestand opgenomen. Controleer echter wel af en toe uw spambox en voeg ons toe aan de lijst van vertrouwde afzenders mocht de e-mail in de spambox verschijnen.

Het kan zijn dat u nog niet aangemeld bent, klik dan: Nog niet aangemeld
of als u een nieuw e-mailadres heeft klik dan:  wijziging van uw e-mailadres

U kunt u zelf altijd via de nieuwsflits afmelden, maar dan krijgt u dus geen actuele informatie meer per e-mail.

Het komt ook voor dat we melding krijgen van een fout e-mailadres na de verzending van de nieuwsbrief of zelfs dat men de berichten van Groei & Bloei Apeldoorn heeft geblokkeerd. In beide gevallen worden de e-mailadressen verwijderd.

Heeft u geen nieuwsbrief ontvangen, ook niet in uw spambox, vul dan het contactformulier in met het juiste e-mailadres of schrijf u opnieuw in voor de nieuwsbrief.

Hieronder treft u een link aan van de laatst verschenen nieuwsflitsen.
Het kan voorkomen dat een artikel waar naar verwezen wordt inmiddels verwijderd is van de website.

Nieuwsflits april 2024
Nieuwsflits maart 2024