Tienke Koning

Tienke Koning, geboren in Groningen en opgegroeid aan de rand van de Waddenzee op een boerderij met een enorme siertuin. Sinds een jaar of 30 woon ik Apeldoorn (Zevenhuizen). Toen ik nog werkte was ik veel op reis en weinig thuis. Mijn tuin leed hieronder. Sinds ik met pensioen ben, probeer ik beter voor m’n tuin en de grote vijver te zorgen, maar de vrijwilligersklussen die ik doe houden me wel een beetje van dit voornemen af. Ik werk met heel veel plezier als publieksbegeleider op Paleis het Loo. Ik zit in de Raad van Toezicht van Stichting de Klup en van Zorgsaam in Apeldoorn. Sinds kort ben ik het 5e lid van het bestuur van Groei & Bloei Apeldoorn. Ik ben vicevoorzitter en neem een stukje van de PR over van Mart. In het verleden deed ik geregeld iets voor de centrale G&B-organisatie in Zoetermeer, zo ken ik de organisatie dus goed.

Ik kijk uit naar de samenwerking met jullie allemaal!