foto Peter Kapel

Lezingen najaar 2022

Locatie van de lezingen: De Hofstad, Hofveld 52, 7331 KE Apeldoorn

Tijdstip lezingen is zoals het altijd was, zaal open 19.30 uur en start lezing 20.00 uur. Aanmelden bij binnenkomst, daar krijgt u een lootje voor de gratis verloting.

Planning lezingen :

15 november -  Margareth Hop van Actifolia over Een tuin voor het nieuwe klimaat.

In december is er geen lezing, maar de Kerstworkshop komt weer terug en wel op 20 december.

De lezing op 17 januari vervalt.
Hiervoor in de plaats komt een ledenactiviteit op zaterdagmiddag 14 januari 2023.
Zet de datum vast in uw agenda, later komt er meer informatie over de invulling van deze activiteit.

Kerstworkshop

Er zijn nog enkele plaatsen vrij.

Op dinsdag 20 december a.s. de kerstworkshop weer in ere herstellen. Het is ons gelukt een prachtige ondergrond te bemachtigen waarop een mooi tafelstuk wordt gemaakt. Hoe de opmaak zal zijn blijft een verrassing.

Bij de prijs is inbegrepen al het materiaal + koffie/thee met iets lekkers. Aan het eind van de avond is er de verloting van de arrangementen die tijdens de avond zijn tentoongesteld op de inspiratietafel.

Locatie :
De Hofstad, Hofveld 52, 7331 KE Apeldoorn.
Zaal open 19.00 uur. -  Aanvang 19.30 uur.

De prijs bedraagt:
voor LEDEN € 30,00 en voor NIET LEDEN € 35,00.
Er kunnen maximaal 30 personen deelnemen..

Opgave via deze link.

Betaling gaarne per bank gelijk met de aanmelding:
NL82 TRIO 0320 1603 51 t.n.v. Afd. Apeldoorn vd KMTP O.v.v. Kerstworkshop.

Inlichtingen bij : Dicky Lammersen
tel. 055-3011912, e-mail  : d.lammersen46@gmail.com

Zelf scherp mesje en tangetje of allesknipper meenemen.

GROENSNIPPERS

GROENSNIPPERS is de papieren nieuwsbrief van de afdeling Apeldoorn.

Alle leden van deze afdeling krijgen deze nieuwsbrief 3 x per jaar thuisgestuurd.

De volgende editie komt medio januari 2023 uit, dus bewaar de laatste versie nog een tijdje!

Of kijk in het archief voor de voorgaande edities.

Wanneer u bovenstaande links gebruikt, kunt u nogmaals kiezen:
voor een bladerbare versie of een groter formaat PDF, deze laatste is beter leesbaar en u kunt hem opslaan.