Komende actviteiten

Wij willen u graag nog even herinneren aan de eerstvolgende activiteit waarvoor nog enkele plaatsen beschikbaar zijn.

• Zaterdag 11 maart: Workshop Kruidenmelange maken bij Marry Foelkel in Beekbergen. U gaat aan de slag met een kruidenmelange die zoveel smaak heeft dat zoutarm eten er een oppepper van krijgt

U kunt zich opgeven via dit formulier

Andere activiteiten

Onderstaande activiteiten staan ook nog op onze agenda

De dagexcursie naar Utrecht vindt plaats op 1 juni. Over het programma kunt u hier meer informatie vinden.

De 3-daagse excursie naar Limburg/België is al volgeboekt.

Lezingen

Op dinsdag 21 maart kunt u weer een interessante lezing bijwonen:

• 21 maart: Lezing 'de Moestuin' door Wessel van Schagen waarin van alles verteld wordt over alle typische moestuinproblemen en de oplossingen

Locatie van de lezing: De Hofstad, Hofveld 52, 7331 KE Apeldoorn.
Tijdstip lezingen is zoals het altijd was, zaal open 19.30 uur en start lezing 20.00 uur en op de derde dinsdag van de maand.
Aanmelden bij binnenkomst, daar krijgt u een lootje voor de gratis verloting.

Planning overige lezingen :

• 18 april: Lezing ‘Het belang van een gezonde bodem’ door Johan Schotanus van Ecostyle (+ stekjesmarkt)
  • 16 mei: Lezing ‘Bosbeheer in het Kroondomein’ door boswachter René Olthof.

Op 21 februari was de Algemene Ledenvergadering met daarna een lezing. Tijdens de ledenvergadering was er een bestuurswissel; Lia Baltus heeft afscheid genomen en Alet neemt het stokje van haar over. Ook was er bijzondere aandacht voor Simone Benneker. Deze dame geeft al 25 jaar bloemschiklessen in onze vereniging dus zij werd onder veel applaus in het zonnetje gezet! Daarna was de lezing van kweker Arjan Schepers uit Marienheem.

Een boeinde lezing over het werk van een kweker in de winterperiode. Na de pauze vertelde hij over allerlei nieuwe planten en, hoe fijn, die had hij ook mee!! Dus er kon ook meteen wat gekocht worden. Denkt u nu, die kweker wil ik wel eens bezoeken? Dan is 7 mei een uitgelezen kans! Op die dag organiseert Groei en Bloei omgeving Salland een Lentefair bij kwekerij Arjan Schepers.

GROENSNIPPERS

GROENSNIPPERS is de papieren nieuwsbrief van de afdeling Apeldoorn.

Alle leden van deze afdeling krijgen deze nieuwsbrief 3 x per jaar thuisgestuurd.
De volgende editie komt mei/juni 2023 uit, dus bewaar de laatste versie nog een tijdje!
Of kijk in het archief voor de voorgaande edities.