Leden enquête, Laatste Oproep!

Om onze afdeling van Groei & Bloei optimaal te laten draaien zijn wij benieuwd naar uw mening. Daarom willen wij u vragen een korte enquête in te vullen. Zo kunnen wij het aanbod zo goed mogelijk afstemmen op ieders wensen. Het invullen kost ongeveer 5 tot 10 minuten. De gegevens worden anoniem verwerkt.

Wij roepen iedereen op deze enquête in te vullen!
Invullen kan digitaal via https://forms.gle/5yDDiHdbZm3xGw3L9
Per adres mag 1 enquête ingevuld worden.

De enquête kan ingevuld worden tot en met 31 januari 2024. Daarna gaan wij de antwoorden bekijken. Alleen als veel leden de enquête invullen kunnen we conclusies trekken uit de antwoorden die gegeven worden. De uitslag van de enquête koppelen wij op de algemene ledenvergadering van 20 februari naar u terug.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!