bekijk online
Nieuwsflits

Dagexcursie zaterdag 8 juni Bloemenpark Appeltern

Omdat we de bus voor het Plantenfestijn in Bloemenpark Appeltern graag nog wat voller willen hebben nogmaals een oproep voor de busreis: Dagexcursie-Appeltern

Voor de leden van Apeldoorn zijn er deze afspraken gemaakt:

• All-in prijs voor leden en/of partner of introducee is € 20,00 per persoon met Carpoolplaats Apeldoorn-Agrifirm als opstapplaats en 9:15 uur als opstaptijd.

OPGAVEORMULIER (Deventer)

WEBSITE APPELTERN VOOR UITGEBREIDE INFORMATIE

Opentuinendag zaterdag 15 juni 2024

Dit jaar hebben we weer 11 tuinbezitters bereid gevonden hun tuin voor u open te stellen.

De tuinen zijn open op zaterdag 15 juni van 10.00 tot 16.00 uur.

Als bonusaanbieding hebben we nog deze informatie van Coda Apeldoorn ontvangen: De nieuwe tuin op het dak van CODA Bibliotheek is op zaterdag 15 juni en zondag 16 juni te bezoeken en ze bieden een leuk programma voor bezoekers waaronder een workshop kleuren van de natuur vanuit Zero Waste Apeldoorn.

Theetuinen

Zin in een gezellige middag bij een van de andere Groei & Bloeiers in de tuin?  Je kan je tot 2 dagen van tevoren aanmelden. Klik op de link achteraan de regel met de beoogde datum en tijd. Als het goed is, dan opent zich een mailprogramma en je kan de mail verder invullen met je gegevens en ook het aantal personen waarmee je wil komen en eventuele verdere bijzonderheden. Let op het aantal plekken per tuin is beperkt, maximaal 8 personen. Dus wacht niet te lang! Vol is vol!
Na aanmelding krijg je een bevestigingsmail van de betreffende tuin met de contactgegevens en het complete adres. Ben je op het laatst toch verhinderd, meld je dan ook weer tijdig af bij de gasttuin.
In de maanden juni en juli zijn de volgende tuinen te bezoeken.

Donderdag 13 juni 2024 van 19.00 - 21.00 uur bij Dorien 1e Wormenseweg Apeldoorn
Donderdag 27 juni 2024 van 19.00 - 21.00 uur bij Willemien 1e Wormenseweg Apeldoorn
Zaterdag 29 juni 2024 van 14.00 - 16.00 uur bij Helma/Gerrit Heliosstraat Apeldoorn
Zondag 14 juli 2024 van 14.00 - 16.00 uur bij Lia Arnhemseweg Apeldoorn
Woensdag 24 juli 2024 van 14.00 - 16.00 uur bij Jacqueline Oude Zwolseweg Wenum Wiesel

GROENSNIPPERS

GROENSNIPPERS is het afdelingsblad van de afdeling Groei & Bloei Apeldoorn.

Leden van deze afdeling krijgen dit blad 3 x per jaar toe gemaild of thuis gestuurd, tenzij zij zich afgemeld hebben.
De volgende editie komt in september 2024 uit. De laatste versie is hier na te lezen!
Kijk in het archief voor de voorgaande edities.