bekijk online
Nieuwsflits

Lezingen

Locatie van de lezing: De Hofstad, Hofveld 52, 7331 KE Apeldoorn.
Tijdstip lezingen: zaal open 19.30 uur en start lezing 20.00 uur en op de derde dinsdag van de maand.
Aanmelden bij binnenkomst, daar krijg je een lootje voor de gratis verloting.
De lezing is gratis voor leden en huisgenoten; andere belangstellenden betalen 5 euro. Er is koffie en thee voor 1 euro per kopje.

Planning lezingen:

• Lezing 'Apeldoorn door Vlinderogen' door Kars Veling op 20 februari met voorafgaand de Algemene Leden Vergadering. De lezing begint om 20:15 uur!
  • Lezing 'Klimplanten, sierlijk en functioneel' door Margareth Hop op 19 maart.
  • Lezing 'Onze op Engeland geïnspireerde Pluktuin' door Marieke Nolsen op 16 april met aansluitend een stekjesmarkt!

Algemene Leden Vergadering

Op dinsdag 20 februari voorafgaand aan de lezing ”Apeldoorn door vlinderogen” door Kars Veling houden we weer onze jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV)
De aanvang is 19.30 uur en de locatie is De Hofstadkerk, Hofveld 200, 7331 KE te Apeldoorn. Deze ledenvergadering is alleen voor leden.

Lees hier de agenda en hoe de stukken van de ALV opgevraagd kunnen worden.

Komende activiteiten

GROENSNIPPERS

GROENSNIPPERS is de nieuwsbrief van de afdeling Apeldoorn.

Leden van deze afdeling krijgen deze nieuwsbrief 3 x per jaar toe gemaild of thuisgestuurd, tenzij zij zich afgemeld hebben.
De volgende editie komt in mei 2024 uit. De laatste versie is hier na te lezen!
Kijk in het archief voor de voorgaande edities.