BESTUUR en commissies

7302 ER APELDOORN.

COMMISSIES
Communicatie
Groensnippers, Nieuwsflits en Website:
Marijke Mol, Etty Koops en Karin Nieman, redactie
Harrie van Langen, webmaster
Mart Nederhof
E-mail: redactie(at)apeldoorn.groei.nl
Karin Nieman via Messenger Facebook

Bloemschikken
Dicky Lammersen, Tel. 06-12448830; d.lammersen46(at)gmail.com
Pytsje Kuiken, Tel. 055-3559543

Open Tuinen
Marijke Mol en Corrie Hennekes
E-mail: opentuinen(at)apeldoorn.groei.nl

Duurzaam
Anneke Stolk en Mart Nederhof
E-mail: duurzaam(at)apeldoorn.groei.nl

Lezingen
Anneke Stolk
E-mail: lezingen(at)apeldoorn.groei.nl

Nieuw bestuurslid

Sinds 2014 woon ik, Alet van der Woude, samen met mijn man in Apeldoorn. Wij waren opzoek naar een grote tuin en een acceptabel huis. Die vonden we in Apeldoorn op loopafstand van het centrum.
In de omschrijving van ons huis stond dat deze beschikte over een bostuin. Dat hebben we geweten. De eerste 6 jaren hebben we heel wat uren in de tuin doorgebracht om ruimte te maken voor borders, een vijver en moestuinbedden. Vanwege het plezier in tuinieren ben ik in 2020 lid geworden van Groei en Bloei. Helaas kwam al vrij snel de corona waardoor de werkelijke kennismaking met andere leden nog even op zich liet wachten. Gelukkig werd rond de zomer van 2021 een nieuwe tuinclub gestart. "Jasmijn".
De aftrap vond plaats in onze tuin. We hebben samen al heel wat leuke bijeenkomsten en uitjes gehad en lief en leed mogen delen. Daarnaast heb ik ook andere leden leren kennen via de ruil van stekjes en tijdens de lezingen en het jubileumfeest. Toen er een oproep kwam voor nieuwe bestuursleden vond ik het tijd wat terug te doen voor deze prachtige vereniging en melde mij bij Mart. In februari 2023 ben ik tot algemeen bestuurslid gekozen.
Vanaf nu zal ik ook het aanspreekpunt zijn voor de nieuwe rubriek "Leden nieuws".  Wilt u daar iets in opgenomen hebben, mail mij dan. Indien gewenst neem ik dan telefonisch contact met u op om een en ander te bespreken.
Hopelijk zien we elkaar binnenkort tijdens een van de leuke activiteiten van Groei en Bloei Apeldoorn.

Gepubliceerd op 28-04-2023

Nieuwe penningmeester stelt zich voor:

Mijn naam is Willemien Eilander, 68 jaar jong en ik woon samen met mijn partner Han Ypma.  Wij zijn begin 2020 in Apeldoorn komen wonen.  Ik heb 16 jaar in Engeland gewoond en heb daar o.a. op financiën gewerkt van een semi overheids instantie.

Terug in Nederland heb ik op financiële afdelingen gewerkt van o.a. HMC in Den Haag en Stg. MEE Zuid-Holland Noord.  Eind 2018 ben ik met pensioen gegaan.

Ik heb me in 2021 aangemeld bij Groei en Bloei omdat ik nu een grote tuin heb en daar wat mee wil doen. Het is tegelijkertijd een kans om nieuwe contacten op te bouwen hier in Apeldoorn. Door corona is dat nog niet goed gelukt. Ik hoop dat er binnenkort meer mogelijk is.
Per 1 juni 2022 neem ik het stokje over van René Verschoor.

Gepubliceerd op 21-06-2021

Ledenadministratie Groei & Bloei afd. Apeldoorn

Lid worden van Groei & Bloei? Kijk hier voor de actuele aanbieding.

Opzeggen lidmaatschap vóór 1 oktober: ledenadministratie(at)groei.nl