Workshops tuinontwerp en beplantingsplan

Anneke Stolk van Annaparte Tuinontwerp geeft in het voorjaar en het najaar een workshop Tuinontwerp en een workshop Beplantingsplan. De workshops bestaan ieder uit 2 avonden.

Op de eerste avond behandelt zij een stuk theorie. Daarna gaat u met een huiswerkopdracht zelf aan de slag voor uw eigen tuin. U maakt een (deel)ontwerp of een (deel)beplantingsplan voor uw eigen tuin.

Op de 2e avond, bij haar thuis, bespreekt zij dit in kleine groepjes en krijgt u waar nodig adviezen/tips van Anneke maar ook van uw medecursisten.

De workshop beplantingsplan is als vervolg op de workshop tuinontwerp te volgen, maar kan ook losstaand gevolgd worden.

Tip: Mocht u samen met een eventuele partner moeten gaan beslissen over veranderingen in de tuin; geef hem/haar ook op voor de workshops, dan bent u allebei voorzien van dezelfde informatie en kunt u er thuis nog over doorpraten met elkaar, dat helpt vaak enorm…

Zie de agenda voor actuele data

Alle avonden van 20.00 - 22.00 uur.

Locatie: Hoog Soeren 59, 7346 AD Hoog Soeren.

Kosten voor zowel de workshop Tuinontwerp als voor de workshop Beplantingsplan zijn:

€ 40,00 voor leden van Groei & Bloei. € 50,00 voor niet leden.

Aanmelden via dit formulier. (voor het betalen zie: apeldoorn.groei.nl/diversen/bankgegevens)